meta

89 ft
Elev Gain

Overview

This is a moderate loop trail in Põlva.

Rate this Hike

Public Tracks

user_profile
levo.tohva 13 years, 11 months ago
Meenikunno raba matkarada. Põlvamaa
Kui külastasid Meenikunnot viimati rohkem kui 2 aastat tagasi, siis tasub uuesti proovida. Vahepeal valminud uus matkaraja lõik on muutnud ühesuunalise joonmarsruudi topeltpikaks ringmarsruudiks. Alusta RMK Päikeseloojangu Maja lähedalt, laudraja algusest. Paremat kätt asuvad laukajärved, edasi lageraba ja rabasaared. Kõnni raba teise serva ja Liipsaarelt, torni juurest keera vasakule, tagasisuunas viivale rajalõigule. Mandri ja soo kokkupuutekohas näeb varsti tiigisuuruseid langatuslehtreid, mis viitavad tektoonilisele rikkele. Need on sissepääsuks maa-alustesse "jõgedesse" mille kaudu Meenikunno vesi voolab põhjavette. Rada on hästi märgistatud siniste ja punaste lipsudega puudel. Pööretel asuvad matkaja kujutisega suunaviidad. Kraave saab ületata üle sildade ning rikkalikult on infotahvleid. Teekonna teevad vaheldusrikkaks vahelduvad metsatüübid ja reljeefid. Raja servas saab vaadelda suuri kuklasepesi, sammalhabemetes ürgpuid, hiiglaslikku kasepahka. Matkarada ristub mitmes paigas põdraradadega.Matkaliigid, mis siinkandis on võimalik harrastada:Räätsamatkad, jalgsimatkad, tõukerattamatkad, tõukekelgumatkad